Er du fra pressen og har brug for information om Københavns Museum?

Er du journalist med pressekort udstedt af Dansk Journalistforbund, Danske Medier og FDP (Fællesudvalget for Danske Presseorganisationer) eller er medlem af AICA Danmark (Foreningen af Danske Kunstkritikere), har du gratis adgang til Københavns Museum og Arkæologisk Værksted. Vi anbefaler dog, at du kontakter kommunikations- og presseansvarlig Jesper T. Møller før dit besøg.

Er du fotograf, skal du altid kontakte Jesper T. Møller inden besøget.

Adgang for journalister og fotografer

Jesper Thomas Møller

NB! Har du spørgsmål til fotos på www.kbhbilleder.dk? Så skriv til kbhbilleder@kff.kk.dk

Se alle

Pressemeddelelser fra Københavns Museum

nyhed

Flot hus fra jernalderen i Valby

I forbindelse med arkæologiske udgravninger i Folehaven er der dukket rester op af et hus fra jernalderen, som arkæologer fra Københavns Museum betegner som det flotteste og mest velbevarede hus fundet i Københavnsområdet fra århundrederne efter år 0.

Da København blev Wonderful - Plakatkunstneren Ib Antoni

Museet og den permanente udstilling