HAR DU HUSKET FARS DAG 5. JUNI?

Tag din far med på Københavns Museum eller med på gådejagt i indre by!

Grundlovsdag er også Fars Dag, og har du fri, så tag din far under armen og dyk ned i Københavns historie: Fra sporene af de første istidsjægere, over vikinger, brande og bombardementer til nutidens hovedstad. Se også Ib Antonis flotte plakater fra dengang da far var dreng. Bliver i sultne, så frister caféen med lækre sandwicher og hjemmebagte kager, som I også kan tage med ud i gårdhaven – vi har åbent hele mandagen kl. 9-18, så bare kig forbi.

Eller hvad med at tage på gådejagt rundt i "middelalderbyen"? Stop byen brand - i 1728! Læs mere om gådejagt på vores webshop.

Mangler du en gave til far? Så kig ind vores museumsbutik (her skal du ikke betale entré). Om din far er til bøger, kort eller små smarte værktøjssæt, der kan være i lommen, så kan du stensikkert finde noget 😊

Køb billet til Københavns Museum her

Rigtig god Fars Dag!