Torsdagsbar med drag-banko og drinks

Gør dig klar til en festlig og farverig torsdagsbar med masser af sjov og spas og ikke mindst fede præmier, når Københavns Museum i anledning af Copenhagen Pride Week fylder museumshaven med festligt og farverigt drag-banko.

Festlighederne styres af de kendte og prisbelønnede Veninderne aka Jumbo Jette, Athena Lady og deres oppasser Nicholas Nybro. Gå ikke glip af chancen for at opleve den fantastiske stemning, når Veninderne underholder til en skøn omgang Banko.

Banko starter kl. 17.00, og det er ganske gratis at være med. Bemærk at der er et begrænset antal pladser, så kom i god tid, så du er sikret en plads.

Undervejs sælger museet café Spirrevippen lækre drinks samt øl, vin, vand og snacks i deres helt egen pop-up-bar i haven.

Gør torsdagen til en fest med glimmer og glitter, og kig forbi til et farvestrålende event. Vi ses!

Arrangementet afholdes i samarbejde med Københavns Kulturkvarter, som medbringer en fotograf til at forevige oplevelsen.

NB. I tilfælde af dårligt vejr flytter vi arrangementet indendørs på museet. Museet har åbent til kl. 20.00, og der er adgang til museets udstillinger med almindelig adgangsbillet.