Ny caféforpagter på Københavns Museum

Så er den her: Ny caféforpagter på Københavns Museum fra 1. september 2022

Café Spirrevippen, ejet af Louise Aarsø og Emil Blomqvist Aarsø (mor og søn), bliver fra 1. september ny forpagter af Københavns Museums café. Caféen tilbyder museets gæster og lokalområdet en rar oplevelse med rigtig god kaffe og andre drikkevarer, samt et lille udvalg af boller, croissanter og kager og – på sigt – forskellige retter.

Louise og Emil har gennem tiderne begge arbejdet i en række forskellige caféer og restauranter, og nu tager de springet ud med deres egen café.

Louise Aarsø har en Master of Arts i Klassisk græsk og Religionshistorie og har også arbejdet i bl.a. Louisiana Café. Hun har boet seks år i Bolivia med sin familie, som ud over sønnen Emil også tæller fire yngre søskende.

Emil Blomqvist Aarsø, slog for under halvandet år siden sine folder nogle få hundrede meter væk fra museet som student fra Rysensteen Gymnasium. Han har, siden han fyldte seksten, arbejdet i den københavnske restaurationsbranche, senest som Store Manager i Kcal.

Café Spirrevippen

1555 Københavns V

Åbningstider: Hver dag kl. 9-18, torsdag kl. 9-21.