GRATIS med K7: Er du ung mellem 18 og 27 år?

Så får du i uge 37 gratis entré på Københavns Museum, Nikolaj Kunsthal, Thorvaldsens Museum og 180 andre museer. I weekenden også til Arkæologisk Værksted.

K7 er et landsdækkende initiativ, der i uge 37 (11.-17. september 2023) inviterer unge inden for på museer, kunsthaller, teatre og koncerthuse over hele landet – i år med rekordstor tilslutning med over 200 kulturinstitutioner. Kampagnen giver fri entré til alle unge mellem 18-27 år på 180 museer og billetter til 40 kr. på 20 teatre og 8 koncerthuse.

K7 er støttet af Københavns Kommune og Spar Nord Fonden. Årets scenekunsttilbud er udviklet i samarbejde med CPH STAGE. Årets koncerttilbud er støttet af Augustinusfonden.

Bag K7 står ADBC, der står for konceptudvikling og formidling af kultur, historie og videnskab

Læs mere på www.k7k7.dk

Husk: Alle har gratis entré til Københavns Museum hver onsdag! Københavns Museum er åben hver dag kl. 9-18, torsdag kl. 9-21.