SYNG MED - Ved teaterchef fra Østre Gasværk Søren Møller

Tilbring en time på Københavns Museum i selskab med Søren Møller, teaterchef fra Østre Gasværk. Hør ham fortælle om Københavns sange – om deres opståen og betydning. Vi afslutter med fællessang.

Her også om de nye sange skrevet om København, som er omdrejningspunktet i Østre Gasværks nyeste forestilling: TEATERKONCERT KØBENHAVN – SANGE FRA BYENS HJERTE.

Inspireret af sangene fra forestillingen rundes arrangementet af med fællessang, hvor teaterchefen synger for.

Forestillingen TEATERKONCERT KØBENHAVN – SANGE FRA BYENS HJERTE spilles på Østre Gasværk i perioden d. 20. september til og med d. 6. oktober 2024.

NB: I perioden d. 6. juni til og med d. 20. oktober 2024 kan du få 20% rabat på din billet til forestillinger på Østre Gasværk, hvis du har en betalt entrébillet til Københavns Museum købt i samme periode.

Dato og tidspunkt: torsdag d. 26. september kl. 17.00-18.00

Pris: 100 kr. (inkl. entré til Københavns Museum)

Sted: Københavns Museum, Stormgade 18, 1555 København V

Sprog: Dansk